Dodacie podmienky
Platobné podmienky
Po objednaní tovaru Vám príde na e-mail rekapitulácia objednávky, na ktorej budú údaje o tovare, spôsob dodania tovaru. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho dňom zaplatenia celej kúpnej ceny vrátane DPH.
Ochrana osobných údajov
Vážime si Vašej dôvery a zaväzujeme sa, že budeme chrániť Vaše údaje, ktoré boli nutné k vyplneniu a realizácii objednávky. Vaše údaje nebudú v žiadnom prípade poskytnuté tretej osobe, ani inak zneužité v zmysle zákona č. 428/2002 v znení neskorších predpisov. Náš internetový obchod si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečnosti ochrany osobných údajov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom.
Dodanie tovaru
Tovar Vám doručíme na adresu, ktorú ste uviedli ako adresu doručenia. Vynáška tovaru nie je zahrnutá v cene. Zákazník svojím podpisom na dodacom doklade potvrdí, že zásielku prevzal neporušenú a v súlade s objednávkou.
Zaväzujeme sa dodať tovar k zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie ako dodacia adresa. Ak zákazník nevyplní fakturačnú adresu, automaticky sa za adresu doručenia považuje dodacia adresa. Dodacia doba u tovarov je od 1 týždňa do maximálne 8 týždňov od objednávky.
Záruka
Záručnú dobu upravujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka, ak nie je priamo uvedená v záručnom liste. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k poškodeniu tovaru došlo neodbornou inštaláciou, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, nešetrným zaobchádzaním, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou.
Záručná lehota je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak má tovar dlhšiu záručnú lehotu, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji riadne vyplnený a potvrdený záručný list, v ktorom sú určené podmienky a rozsah tejto záruky. Ak sa reklamácia kupujúceho vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od dátumu prevzatia nového tovaru.
Reklamačné podmienky
Zákazník má právo neprebrať tovar v prípade, že sa obsah dodávky nezhoduje s objednávkou alebo je na ňom viditeľné mechanické poškodenie. Pri uplatnení reklamácie skontaktuje zákazníka pracovník reklamačného oddelenia ktorý posúdi oprávnenosť reklamácie. Zákazník predloží doklad o nákupe tovaru / faktúra, dodací list alebo záručný list / a manuál, ak bol súčasťou dodávky.
Reklamáciu uplatňuje kupujúci písomne a to buď odoslaním poštou, e-mailom: obchod@ardinterier.sk, alebo osobne v priestoroch firmy ARD Interiér, kde sa spíše záznam o reklamácii.
Povrchové úpravy dreva, látok a kovu
Uvedené vzorkovníky boli transformované do elektronickej podoby s vysokými ohľadmi na kvalitu a vernosť podania. Avšak jednotlivé monitory a LCD panely môžu vykazovať rôzne odlišnosti, podobne ako u tlačených materiálov. Preto upozorňujeme zákazníkov na túto skutočnosť. U drevených častí, keďže sa jedná o prírodné drevo, jednotlivé časti morené rovnakým moridlom môžu vykazovať mierne farebné odlišnosti. Morenie zvýrazňuje štruktúru dreva a prírodné osobitosti rastu dreva.